Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent en trachten daarom fouten tot een minimum te beperken. Mocht u echter toch een klacht hebben, laat u het ons dan alstublieft weten. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen en te zorgen voor een passende oplossing. Tevens is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij verbetering kunnen aanbrengen in onze dienstverlening.
• U kunt eenvoudig een klacht indienen door deze op te sturen naar:
ScholmaOnline.nl
T.a.v. Klantenservice/OM
Postbus 7
9780 AA Bedum
• U kunt ook een mail te sturen naar verkoop@scholmaonline.nl onder vermelding van uw bestelreferentie of factuurnummer.
Uw klacht zal, na ontvangst, binnen 48 uur in behandeling worden genomen. Wanneer u een klacht heeft over de kwaliteit van een van onze producten dan verzoeken wij u minimaal 10 bewijsexemplaren mee te sturen.
Zonder goedkeuring van ScholmaOnline.nl wordt een klacht van producten die op initiatief van de klant zijn afgekeurd en weggegooid niet gehonoreerd.